Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.plysove-hracky-eshop.cz Hračky Otto-toys

Nepřevzetí zaslaného balíčku:

Pokud objednavatel nepřevezme nebo si nevyzvedne balíček a vrátí se nám zpět, bude objednavatel vyzván k uhrazení nákladů za dopravné v částce 140 Kč. To jsou minimální náklady, které musí prodejce vynaložit, aby vám mohl objednávku odeslat.

Číslo účtu pro úhradu za nepřevzetí (nevyzvednutí) balíčku: 27-1026700237/0100 

Pokud zákazník neproplatí škodu na poštovném, bude jeho jednání nahlášeno na policii, jako úmyslné poškozování naší firmy.

 
 
Všeobecná ustanovení
 
1.1.Provozovatelem internetového obchodu plyšové hračky Otto-toys je Zachařová Růžena, Žižkova 143 Pardubice. IČO: 16217730    DIČ: CZ70540833
1.2. Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku zboží prostřednictvím internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz (dále jen kupující).
1.3. Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, který při objednávce zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen obchodní podmínky), a dále příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
1.4. Dojde-li k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu http://www.plysove-hracky-eshop.cz/ mezi prodávajícím a kupujícím - jinou právnickou nebo fyzickou osobou, která v té souvislosti jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen kupující - podnikatel), řídí se jejich vzájemné vztahy zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, v platném znění a přiměřeně též těmito obchodními podmínkami. V tomto případě se však kupující nepovažuje za spotřebitele a nemá tak ani právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu podle článku IX. Odstavec 9.1 těchto obchodních podmínek.
1.5. Kupující odesláním či učiněním závazné objednávky stvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné, srozumitelné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.
1.6. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. září 2006. Jakékoli změny a úpravy obchodních podmínek učiněné po odeslání objednávky se pro příslušný vztah prodávajícího a kupujícího považují za neúčinné.
 
II.
Předmět smlouvy
 
2.1. Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.
2.2. Předmětem objednávky kupujícího může být pouze zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz
2.3. Prodávající průběžně aktualizuje webové stránky internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz tak, aby zde uvedené zboží odpovídalo jeho faktické nabídce. Přesto, bude-li předmětem objednávky kupujícího zboží, které již v době objednávky není součástí sortimentu prodávajícího, je prodávající povinen tuto skutečnost kupujícímu oznámit, s nabídkou řešení situace (zánik smlouvy nebo její úprava).
2.4. Předmětem kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím je pouze dodávka zboží uvedeného v potvrzení objednávky doručeném řádně a včas kupujícímu.
2.5. Předmětem závazku prodávajícího z kupní smlouvy není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž dodávaného zboží.
2.6. Charakteristika zboží uvedeného na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz, jeho popis, funkce, technické údaje, parametry, rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní zde uvedené údaje a informace vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zboží. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.
 
III.
Registrace kupujícího
 
3.1. Kupující má možnost vytvořit si na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz svůj vlastní zákaznický účet, a to prostřednictvím své registrace.
3.2. Registrace kupujícího se provádí přímo prostřednictvím webových stránek plysove-hracky-eshop.cz. V rámci registrace vyplní kupující nezbytné osobní údaje, které budou bezpečně uchovány v elektronické databázi internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz, a které již při následném přihlašování a provádění objednávek pod svým zákaznickým jménem a heslem nebude kupující nucen vyplňovat.
3.3. Registrace a vytvoření vlastního zákaznického účtu umožňuje kupujícímu zjednodušený postup při provádění objednávek (tj. bez opětovného zadávání osobních údajů).
3.4. Kupující je oprávněn svou registraci kdykoli zrušit, a to opět prostřednictvím webových stránek internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz nebo telefonicky. Zrušení registrace bude kupujícímu potvrzeno prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.
 
IV.
Objednávka zboží, storno objednávky
 
4.1. Řádná objednávka zboží učiněná kupujícím se považuje za návrh na uzavření smlouvy, jenž je účinný vůči prodávajícímu od okamžiku, kdy je mu tento návrh doručen.
4.2. Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení kupujícího, adresu trvalého pobytu nebo sídla, dodací adresu, emailové  i telefonické spojení či jiné kontaktní údaje na kupujícího, přesné označení druhu a počet kusů objednávaného zboží, způsob dopravy a způsob úhrady ceny zboží.
4.3. Kupující je oprávněn učinit objednávku zboží těmito způsoby:
a.Prostřednictvím webových stránek internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz, a to jako nepřihlášený zákazník nebo po registraci a přihlášení pod svým jménem a heslem jako registrovaný zákazník.
b.Telefonicky na tel: 777846184, v pracovní dny od 7:30 do 18:30 nebo e-mailem na adrese: otto-toys@seznam.cz
4.4. Kupující je oprávněn stornovat jím učiněnou objednávku do 14 dní po jejím odeslání prodávajícímu, a to stejným způsobem jakým lze objednávku učinit.
4.5. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou až okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.
4.6. Prodávající potvrdí kupujícími objednávku elektronicky na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
4.7. Potvrzení objednávky prodávajícím musí obsahovat zejména tyto údaje: identifikaci kupujícího, druh zboží, počet kusů, cenu za zboží, způsob doručení, cena za doručení zboží dopravcem a doručovací adresa.
4.8. Prodávající se zavazuje potvrdit objednávku kupujícímu bez zbytečného odkladu od jejího obdržení. Objednávka se považuje za potvrzenou okamžikem doručení projevu vůle o potvrzení objednávky kupujícímu.
4.9. Dojde-li ke stornu objednávky kupujícím (vztahuje se také k odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku) nebo dojde-li k zániku objednávky z jiného důvodu v době, kdy už kupující zaplatil kupní cenu zboží nebo podnikl k tomu potřebné úkony, zavazuje se prodávající odeslat příslušnou částku zpět na účet nebo poštovní poukázkou (dle dohody smluvních stran) kupujícímu do 30(třiceti) dnů od odstoupení od objednávky. Pro zachování této lhůty pro vrácení již poskytnutých finančních prostředků postačí, učiní-li prodávající v této lhůtě potřebné úkony (např. učiní příkaz k úhradě či vyzve kupujícího k jejich vyzvednutí) směřující k jejich vrácení. Odstoupení od smlouvy pro fyzické osoby se řídí Občanským zákoníkem (§ 53 odst. 7), pro právnické osoby Obchodním zákoníkem.
 
V.
Místo plnění
 
5.1. Místem plnění závazku prodávajícího je prodejna/sklad prodávajícího na adrese provozovny prodávajícího, kde prodávající předá zboží dopravci přepravní společnosti k dopravě kupujícímu, či kde dojde k osobnímu odběru objednaného zboží kupujícím.
5.2. Povinnost prodávajícího odevzdat kupujícímu objednané zboží je splněna okamžikem jeho předání a převzetí kupujícím.  
 
VI.
Cena a platba
6.1. Cena zboží objednaného klientem se řídí cenami uvedenými u objednaného zboží na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. Ceny zboží uvedené na webových stránkách zahrnují DPH v zákonné sazbě, není-li u konkrétního zboží výslovně uvedeno bez DPH.
6.2. K ceně zboží bude prodávajícím připočítáno dopravné z ceníku eshopu zde: https://www.plysove-hracky-eshop.cz/postovne-2/
Tuto cenu se kupující zavazuje prodávajícímu zaplatit za podmínek článku VII. a VIII. těchto obchodních podmínek.
6.3. Kupní cena za dodávané zboží a případné náklady na jeho dopravu budou kupujícím zaplaceny vybranými způsoby platby, dobírka, po domluvě platba přes účet.
6.4. Kupní cena se považuje za řádně uhrazenou teprve jejím připsáním v plné výši za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo jejím uhrazením v plné výši hotově v prodejně prodávajícího nebo pracovníkovi přepravní firmy. Kupující může zboží převzít zásadně až po úplném uhrazení jeho kupní ceny, nebude-li smluvními stranami písemně dohodnuto jinak.
6.5. Faktura vystavená prodávajícím kupujícímu na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list (záruční list) a je zasílána elektronickou poštou, spolu s číslem zásilky při expedici balíčku.
6.6. Jsou-li ceny uvedené u jednotlivých druhů zboží na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz označeny jako akční, pak jsou tyto platné do vyprodání zásob anebo do další aktualizace nabídky.
 
VII.
Dodací lhůta
7.1. V případě, že zboží má prodávající skladem (položka označená na internetových stránkách SKLADEM), zavazuje se je vyexpedovat, předat dopravci, bez zbytečného odkladu po uzavření kupní smlouvy.  Pokud zboží nemá prodávající skladem, zavazuje se informovat zákazníka o této skutečnosti. Dodací lhůty se řídí přepravními podmínkami dopravce dle kupujícím zvoleného způsobu dopravy (cca dva dny pro Českou republiku, pro Slovenskou republiku cca 3-6 pracovních dnů). Upřesnění dopravy zde: https://www.plysove-hracky-eshop.cz/postovne-2/
 
7.2. Zvolí-li kupující jako způsob doručení dodávaného zboží osobní odběr, pak má-li prodávající toto zboží na skladě, zavazuje se je připravit k odběru bez zbytečného odkladu. Pokud zboží nemá prodávající skladem, zavazuje se podat zprávu kupujícímu o termínu odběru.
7.3. V případě, že objednané zboží nemá prodávající skladem nebo je nebude možné z jiného důvodu předat dopravci či připravit k osobnímu odběru ve lhůtách dle předchozích dvou odstavců, oznámí tuto skutečnost prodávající emailem nebo telefonicky kupujícímu a zároveň mu sdělí předpokládaný termín expedice či umožnění osobního odběru dodávaného zboží kupujícím.
 
VIII.
Nebezpečí škody a vlastnické právo ke zboží
 
8.1. Nebezpečí škody na zboží dodávaném prodávajícím kupujícímu na základě jeho objednávky přechází na kupujícího okamžikem jeho faktického převzetí .
8.2. Vlastnické právo ke zboží dodávanému prodávajícím kupujícímu na základě jeho objednávky přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny tohoto zboží prodávajícímu.
 
IX.
Odstoupení od kupní smlouvy
 
Adresa pro odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží:

Hračky Otto-toys, Dukelská 747,  251 01 Říčany.

Záleží na Vašem uvážení, jakého dopravce zvolíte pro vrácení zboží. Nejlevněji vychází Zásilkona.

Možnost odstoupení od kupní smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující den po převzetí zboží. Vůli odstoupení od kupní smlouvy je nutné odeslat prodávajícímu nejpozději poslední den této lhůty. Při vrácení zboží je nutné zásilku pečlivě zabalit, aby nedošlo poškození zboží během přepravy. Při odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů by nemělo vrácené zboží jevit známky používání. V případě odstoupení od kupní smlouvy, náklady na vrácení zboží hradí vždy kupující.

Při odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme uvést: číslo objednávky, datum převzetí zboží, požadovaný způsob vrácení peněz, včetně čísla peněžního účtu bankovního ústavu kupujícího.

Finanční částka za vrácené zboží je zákazníkovi vyplacena po navrácení zboží na adresu prodávajícího. 

Pokud zákazník vrací produkt, ke kterému byl v akci připojen dárek zdarma, tento dárek se vrací spolu s vraceným produktem.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nelze chápat jako bezplatné zapůjčení zboží, či dočasného používání zboží. V případě využití odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat veškeré plnění, které bylo  na základě kupní smlouvy nabyto. Jestliže není již možné vydání veškerého plnění (např. zboží bylo zničeno nebo spotřebováno), je nutné poskytnutí peněžité kompenzace za to plnění, které již nemůže být vydáno. Je-li vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající (po prokázání) uplatnit na zákazníkovi právo na náhradu škody a tuto započíst na vrácenou kupní částku. V takovém případě bude zákazníkovi vrácena snížená kupní cena o tuto náhradu.

Kupní cena, která má být zákazníkovi - kupujícímu vrácena, může být také snížena o skutečně vynaložené náklady prodávajícího spojené s vrácením zboží.

V případě, že vracíte zboží nakoupené v rámci své podnikatelské či obchodní činnosti (nakupujete na své IČ, které je uvedeno na nákupním dokladu), právo na odstoupení od kupní smlouvy tím nevzniká.

Pozor: Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za odstoupení od kupní smlouvy za zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice.

 
 
X.
Reklamace, odpovědnost za vady, záruční podmínky
 
10.1. Kupujícímu je doporučeno prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v době jeho předání, je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. Vady předaného zboží, které mělo zboží v době jeho předání je kupující oprávněn reklamovat prodávajícímu bez zbytečného odkladu.
10.2. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží dodané prostřednictvím internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz, a to v délce trvání 24 (dvacetičtyř) měsíců od faktického převzetí zboží kupujícím. Tato záruční doba může být stanovena i v delším rozsahu, pokud je tak uvedeno u popisu zboží na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz a jestliže tak stanoví i dodavatel či výrobce tohoto zboží. Vyskytnou-li se na dodaném zboží v průběhu záruční doby vady, je kupující oprávněn tyto vady reklamovat.
10.3. Reklamaci vad zboží učiní kupující nejlépe písemně na adresu provozovny prodávajícího.
10.4. Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě došlo používáním zboží jiným způsobem, než je uvedeno v návodu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávnou manipulací, nesprávným skladováním, neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby nebo v důsledku živelních pohrom.
10.5. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši k vyřízení reklamace (v případě vyřizování reklamací do zahraničí, náhradu poštovného společnost nevyplácí). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.
10.6. Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího z odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. V případě kupujícího podnikatele se vzájemná práva z odpovědnosti za vady řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, v platném znění, nebude-li dohodnuto jinak.
 
XI.
Ochrana osobních údajů
 
11.1.    Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit.
11.2.  Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.
11.3. Prodávající shromažďuje zejména následující údaje nutné pro úspěšné dovršení kupní smlouvy a dodání zboží: jména a příjmení, adresu kupujícího, dodací adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu.
11.4. Kupující má právo kdykoli písemně požádat prodávajícího, aby jeho osobní údaje vhodným způsobem vymazal ze své evidence nebo provedl požadovanou změnu ve struktuře osobních údajů kupujícího.
 
XII.
Autorská práva, ochranné známky, práva třetích osob, odpovědnost
 
12.1. Prodávající neodpovídá kupujícímu ani třetí osobě za jakékoli škody, ušlý zisk, vynaložené náklady, přerušení činnosti či další škody vzniklé v souvislosti s použitím informací uvedených na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz Informace o zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz nelze považovat za prohlášení o vhodnosti tohoto zboží pro některý konkrétní účel.
12.2. Veškeré materiály publikované na webových stránkách internetového obchodu maxikovy-hracky.cz, jsou chráněny autorským zákonem. Tyto webové stránky a jejich jednotlivé části (zejména popisy a vyobrazení prodávaného zboží, rozdělení kategorií zboží) nesmí být zkopírovány elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněny veřejnosti či jinak užity bez předchozího písemného svolení prodávajícího jako držitele autorských práv.
12.3. Prodávající prohlašuje, že je vlastníkem těchto stránek plysove-hracky-eshop.cz
 
12.4. Kupující je povinen vyvarovat se jakýchkoli zásahů do práv prodávajícího vyplývajících z vlastnictví výše uvedených ochranných známek. Kupující bere na vědomí, že názvy a označení výrobků, služeb a společností uvedených na webových stránkách internetového obchodu plysove-hracky-eshop.cz mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných třetích osob (dodavatelů, výrobců zboží) a požívají příslušné právní ochrany.
 

 

GDPR

Podmínky ochrany osobních údajů

Základní ustanovení

 

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Růžena Zachařová, IČ: 16217730, DIČ: CZ7054083311, se sídlem: Žižkova 143, Pardubice, 53006, Česká republika (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou:

adresa: Žižkova 143, Pardubice, 53006, Česká republika, email: otto-toys@seznam.cz, telefon: +420 776 061 110

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů:

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu

15 let od ukončení smluvního vztahu). Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby zajišťující účetní služby (uctujeme.cz) a přepravce zásilek (společnost Zásilkovna.cz).

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte

právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť (heslo, antivirový program).

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřen osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu

přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.

 

Formulář pro reklamaci

Adresát:               [BUDE DOPLNĚNO].

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

 

Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát:               [BUDE DOPLNĚNO].

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Otto-toys nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis:

 

 

Podmínky používání programu „Ověřeno zákazníky“

1. Úvodní ustanovení, popis služby

1.1. Tyto Obchodní podmínky programu “Ověřeno zákazníky” (dále jen „OP Ověřeno zákazníky“) vydává společnost Heureka Group a.s., se sídlem Karolinská 706/3, 186 00 Praha 8, IČO 078 22 774, DIČ CZ 07822774, jako provozovatel portálu Heureka.cz, za účelem úpravy práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Obchodníky, zařazenými do služby “Ověřeno zákazníky“.

1.2. Tyto OP Ověřeno zákazníky jsou součástí Zvláštních podmínek užívání Portálu ve smyslu čl. 1.2.2. Podmínek užívání nákupní galerie Heureka.cz, dostupných na https://heureka.group/cz-cs/podminky-pouzivani/podminky-pouzivani-nakupni-galerie-heureka-cz/ (dále jen „Podmínky“), které se na vztah mezi Obchodníkem a Provozovatelem vztahují v rozsahu, v jakém tyto OP Ověřeno zákazníky nestanoví jinak. Na tyto OP Ověřeno zákazníky se vztahuje výklad pojmů dle čl. 1.3. Podmínek, není-li v těchto OP Ověřeno zákazníky označen odlišný pojem a definován jeho výklad.

1.3. V rámci Portálu nabízí Provozovatel službu „Ověřeno zákazníky“ (dále jen „Služba“), spočívající v získávání a zpracovávání reakcí od zákazníků Obchodníků prostřednictvím automatizované elektronické komunikace, formou dotazníků zasílaných zákazníkům Obchodníků a těmito zákazníky vyplněných (dále jen „Dotazník“). Zákazníky se pro účely těchto OP Ověřeno zákazníky rozumí osoby, které s Obchodníkem prostřednictvím jeho E-shopu nebo s třetí stranou nabízející zboží prostřednictvím E-shopu Obchodníka (týká se Obchodníků registrovaných na Portálu s E-shopem poskytujícím službu online tržiště) uzavřely kupní nebo jinou obdobnou smlouvu, přičemž není rozhodné, zda jsou rovněž uživateli Portálu (dále jen „Zákazníci“).

1.4. Provozovatel Službu poskytuje těm Obchodníkům, kteří jsou registrováni na Portál a odesílají na Portál nabídky svého Zboží a služeb způsobem dle čl. 3. Podmínek, a kteří s Provozovatelem ve smyslu těchto OP Ověřeno zákazníky uzavřeli smlouvu o spolupráci při poskytování služby „Ověřeno zákazníky“.

1.5. Tyto OP Ověřeno zákazníky se vztahují na vztah mezi Provozovatelem a Obchodníkem, týkající se poskytování a užívání Služby, přičemž tvoří nedílnou součást Smlouvy o spolupráci při poskytování služby „Ověřeno zákazníky“, uzavřené dle čl. 2. (dále jen „Smlouva“).

2. Registrace k užívání služby, uzavření a trvání smlouvy

2.1. Obchodník, který se registroval k užívání Portálu, je oprávněn registrovat se k užívání Služby v rámci svého uživatelského rozhraní, k němuž mu byl pro účely užívání Portálu Provozovatelem vytvořen přístup na https://sluzby.heureka.cz. Podmínkou provedení registrace a uzavření smlouvy o užívání Služby je, aby Obchodník nabízel kupujícím alespoň jednu off-line platební metodu (bankovním převodem, dobírkou). Tuto podmínku je Obchodník povinen plnit po celou dobu trvání Smlouvy.

2.2. V rámci registrace je Obchodník seznámen se zněním těchto OP Ověřeno zákazníky, s nímž vysloví souhlas zakliknutím checkboxu. Odeslání registrace včetně přistoupení na znění OP Ověřeno zákazníky je považováno za návrh na uzavření Smlouvy. Smlouva je uzavřena přijetím potvrzujícího e-mailu, odeslaného Provozovatelem Obchodníkovi na jeho e-mailovou adresu, registrovanou na Portálu.

2.3. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu je možné ukončit výpovědí, zaslanou elektronickými prostředky prostřednictvím e-mailu, s výpovědní lhůtou jeden měsíc. Provozovatel je dále oprávněn Smlouvu ukončit odstoupením z důvodů dle těchto OP Ověřeno zákazníky. Trvání Smlouvy je podmíněno trváním smlouvy o užívání Portálu, uzavřené mezi Provozovatelem a Obchodníkem ve smyslu čl. 2.2.1. Podmínek.

3. Práva a povinnosti obchodníka

3.1. Obchodník se zavazuje umístit do poslední fáze všech objednávek Zákazníků učiněných v E-shopech Obchodníka, bez ohledu na to, zda byla objednávka učiněna prostřednictvím Portálu či nikoliv, aplikační skript, pomocí kterého dojde k odeslání e-mailové adresy Zákazníka a volitelně i údajů o zakoupeném Zboží do databáze Provozovatele (dále pouze „Skript“). Skript a jeho technická specifikace je k dispozici Obchodníkovi on-line v jeho uživatelském rozhraní na http://sluzby.heureka.cz. Za poslední fázi objednávky se považuje okamžik, kdy Zákazník objednávku v E-shopu Obchodníka vytvořil. Provozovatel uděluje Obchodníkovi v souladu s § 2358 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, oprávnění užít Skript v rámci procesu objednávky Zboží na E-shopu, a to výhradně k účelu stanovenému Smlouvou a na dobu jejího trvání.

3.2. Obchodník se zavazuje umožnit všem Zákazníkům odmítnout zasílání obchodních sdělení Obchodníkem podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to před odesláním každé jednotlivé objednávky na E-shopu Obchodníka. Možnost odmítnout obchodní sdělení je Obchodník povinen aktivně a zřetelně nabídnout Zákazníkům alespoň na jedné ze stránek, které jsou součástí objednávkového procesu E-shopu Obchodníka. Využít nabízené možnosti musí být Zákazníkům umožněno provést kliknutím na tlačítko, označením nebo odznačením zaškrtávacího formulářové pole nebo jiným jednoduchým způsobem.

3.3. Obchodník není oprávněn předávat Provozovateli pomocí Skriptu e-mailové adresy Zákazníků, kteří kdykoliv před uskutečněním příslušné objednávky projevili nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení od Obchodníka podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti nebo souhlas odvolali. Možnost odmítnout další zasílání Dotazníků je Zákazníkovi Provozovatelem poskytnuta v každém jednotlivém Dotazníku. Obchodník je povinen Provozovatele informovat o každém nesouhlasu Zákazníka se zasíláním obchodních sdělení, který obdrží jiným způsobem, než využitím možnosti vyjádření nesouhlasu poskytnuté Zákazníkovi v jednotlivých Dotaznících dle předchozí věty. Obchodník v plném rozsahu odpovídá za škodu, která Provozovateli vznikne v souvislosti s porušením povinností dle tohoto odstavce.

3.4. V případě, že Obchodník umožní Zákazníkům odmítnutí obchodních sdělení v souladu s odst. 3.3 těchto OP, dochází v rámci zaslání Dotazníku na straně Obchodníka ke zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu Obchodníka v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jej „GDPR“), přičemž takové zpracování nepředstavuje nepřiměřený zásah do práva a svobod Zákazníků a není tak pro něj potřený souhlas se zpracováním osobních údajů.

3.4.1. Tento oprávněný zájem spočívá ve zjišťování spokojenosti Zákazníků s nákupem u Obchodníka. Skutečnost, že oslovení Zákazníků, kteří u Obchodníka nakoupili zboží či službu, s přímou komunikací je oprávněným zájmem Obchodníka potvrzuje recitál 47 GDPR, který uvádí, že „oprávněný zájem by mohl být dán ... například pokud je subjekt údajů zákazníkem správce ... Zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu lze považovat za zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu.“.

3.4.2. Při zpracování osobních údajů v rámci programu Ověřeno zákazníky nedochází ze strany Obchodníka k předání osobních údajů 3. osobě jako správci osobních údajů. Provozovatel je zpracovatelem osobních údajů předaných Obchodníkem a k takovému zpracování je pověřen dle odst. 5.1.1. Další zpracování osobních údajů Provozovatelem jako správcem osobních údajů probíhá pouze ve vztahu k osobním údajům, které Provozovateli poskytne Zákazník.

3.4.3. Zpracováním osobních údajů v rámci programu Ověřeno zákazníky ze strany Obchodníka proto nevzniká nepřiměřený negativní dopad na Zákazníky – zákazník může zjišťování spokojenosti s nákupem ze strany Obchodníka důvodně očekávat, navíc je o takové možnosti transparentně informován v souladu s odst. 3.5 těchto OP a má možnost jej odmítnout dle odst. 3.3 těchto OP. Provozovateli jako zpracovateli osobních údajů je předávána pouze minimální množina osobních údajů a tyto údaje jsou na straně provozovatele přiměřeně zabezpečeny a po krátkém čase pseudonymizovány. Naopak zpracováním osobních údajů v rámci programu Ověřeno zákazníky přináší pozitivní účinky pro Zákazníka v podobě snadné možnosti komunikovat Obchodníkovi jakoukoli negativní zkušenost s nákupem.

3.5. Obchodník je povinen informovat prostřednictvím podmínek zpracování osobních údajů, obchodních podmínek, podmínek užití, kupní smlouvy nebo jiného vhodného dokumentu, který řeší vztah Obchodníka se Zákazníky o tom, že jejich osobní údaje jsou předávány Provozovateli jakožto zpracovateli osobních údajů za účelem vygenerování Dotazníku, sběru zpětné vazby a její vyhodnocování. Pro informování Zákazníků je Obchodník povinen použít následující nebo obdobnou formulaci: „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

3.6. Obchodník není oprávněn jakýmkoli způsobem narušovat objektivnost a zkreslovat pravdivost Dotazníků, a to zejména ovlivňováním výběru Zákazníků, kterým má být Dotazník zaslán, vyplňováním Dotazníku ze strany zaměstnanců Obchodníka nebo jím pověřených osob či vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení. Obchodník rovněž není oprávněn Zákazníka jakkoli postihovat za zaslání negativního hodnocení, například nabízením nevýhodnějších cen ve srovnání s jinými Zákazníky, odstoupením od uzavřené kupní smlouvy, odmítnutím dalšího prodeje Zboží nebo poskytování služeb nabízených Obchodníkem apod. V případě, že k tomuto jednání na straně Obchodníka dojde, je Provozovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy nebo pozastavit poskytování Služby Obchodníkovi na dobu nutnou pro sjednání nápravy. Ustanovení tohoto článku nemají žádný vliv na právo Obchodníka reagovat na hodnocení Zákazníků způsobem umožněným Provozovatelem.

3.7. Obchodník je povinen neprodleně informovat Provozovatele o jakékoli změně jeho údajů, zadaných na Portálu, ve smyslu čl. 4.4.8. Všeobecných obchodních podmínek Heureka.cz pro Obchodníky, dostupných na https://heureka.group/cz-cs/podminky-pouzivani/vseobecne-podminky-pouzivani-portalu-heureka-cz-pro-obchodniky/, (dále jen „Obchodní podmínky“), kterým se řídí rovněž postup v případě změny provozovatele E-shopu.

3.8. V případě, že E-shop Obchodníka na základě hodnocení Zákazníků získá certifikát „Ověřeno zákazníky“, nebo jiné hodnocení, vydávané Provozovatelem na základě předem stanovených kritérií, zveřejněných na Portálu, není Obchodník oprávněn tento certifikát či jiné hodnocení umístit na stránky jiného E-shopu, byť provozovaného stejným Obchodníkem, k němuž však certifikát či hodnocení nebylo vydáno.

3.9. Obchodník je oprávněn používat pouze takový druh certifikátu „Ověřeno zákazníky“ nebo jiné hodnocení, vydávané Provozovatelem na základě předem stanovených kritérií, zveřejněných na Portálu, které mu bylo ze strany Provozovatele přidělené. V případě ukončení Smlouvy nebo ztráty certifikátu „Ověřeno zákazníky“ je Obchodník povinen zdržet se užívání certifikátu „Ověřeno zákazníky“, vč. dalších druhů hodnocení a zavazuje se taková označení bezodkladně odstranit ze stránek svého E-shopu a ze svých reklamních nebo jiných propagačních materiálů.

4. Práva a povinnosti provozovatele

4.1. Provozovatel  je  povinen  vygenerovat  pro  Obchodníka  Dotazník  pro  účely  jeho  zaslání  těm Zákazníkům,  jejichž  e-mailové  adresy  byly  pomocí  Skriptu  Provozovateli  předány,  a to způsobem, aby  je  bylo  možno  Zákazníkům  zaslat  z e-mailové  adresy  Obchodníka  ve  lhůtě deseti (10) dnů od jejich předání a následně opětovně ve lhůtě do 45 dnů od prvního zaslání, pokud  po  prvním  zaslání Dotazníku  Zákazník  neodmítne  další zasílání  Dotazníků  na  svou  emailovou  adresu.  Provozovatel je oprávněn zajistit zaslání Dotazníků Zákazníkovi jménem Obchodníka.

4.2. Provozovatel je povinen:

4.2.1. zpracovat vyplněné Dotazníky a publikovat výsledné hodnocení dle těchto dotazníků na stránkách Portálu, a zaslat kopii vyplněného Dotazníku Obchodníkovi;

4.2.2. umožnit Obchodníkovi reagovat na každý vyplněný Dotazník, jehož kopii mu zašle;

4.2.3. zajistit technický chod Služby, zejména její adekvátní dostupnost;

4.2.4. zajistit funkčnost Skriptu;

4.2.5.upozornit Obchodníka  na  jakékoliv  negativní  reakce jeho Zákazníků v souvislosti se Službou.

4.3. Provozovatel se zavazuje vést seznam e-mailových adres Zákazníků, kteří odmítli zasílání Dotazníků prostřednictvím odkazu uvedeného v zaslaném Dotazníku (dále jen „Seznam opt-out“). Jestliže Zákazník po nákupu u Obchodníka obdrží Dotazník a pomocí odkazu v tomto Dotazníku odmítne další zasílání Dotazníků, zavazuje se Provozovatel e-mailovou adresu tohoto zákazníka přidat na Seznam opt-out a zajistit, že na tuto adresu nebude Dotazník zasílán. Obchodník bere na vědomí, že Provozovatel není oprávněn zasílat Dotazník na žádné adresy v Seznamu opt-out, který je s ohledem na ochranu Zákazníků před nevyžádanými obchodními sděleními společný pro všechny Obchodníky.

4.4. Provozovatel u předaných údajů o Zakoupeném zboží posoudí na základě jejich zařazení do kategorií přípustnost jejich zpracování pro účely dle odst. 5.1.1.2 a 5.1.1.3 těchto OP, před zpracováním pro tyto účely. Z dalšího zpracování vyloučí údaje, které mohou představovat citlivé údaje Zákazníka, zejména vypovídat o zdravotním stavu nebo sexuálním životě Zákazníka. Provozovatel neodpovídá za neoprávněné zpracování údajů o Zakoupeném zboží způsobené chybným zařazením do kategorií.

4.5. Provozovatel je oprávněn zpracovávat informace o zakoupeném Zboží předané prostřednictvím Skriptu, případně jinými prostředky používanými se souhlasem Obchodníka v rámci příslušné doplňkové služby, a to pro účely jejich agregování a následného poskytování doplňkových služeb (datových produktů) Obchodníkům, spočívajících v poskytování informací o tržním postavení Obchodníka na trhu s daným Zbožím, vývoji prodejů v kategorii Zboží v rámci níž Obchodník působí, a o prodejnosti produktů v dané kategorii Zboží. Doplňkové služby dle tohoto článku mohou být samostatně zpoplatněny a mohou se řídit zvláštními obchodními podmínkami. Data agregovaná a zpracovávaná Provozovatelem ve smyslu tohoto článku a poskytovaná v rámci doplňkových služeb obsahují pouze identifikační údaje o daném Zboží, přičemž neobsahují žádné údaje identifikující Obchodníka nebo Zákazníky.

4.6. Provozovatel je oprávněn vhodným způsobem kontrolovat plnění povinností Obchodníka stanovených v čl. 3 těchto OP Ověřeno zákazníky. Při kontrole je Provozovatel oprávněn provádět zejména ověřování obsahu zdrojového kódu webového rozhraní E-shopu Obchodníka a provádět v souladu s čl. 5.10 Obchodních podmínek Zkušební objednávky na E-shopu Obchodníka.

4.7. Součet celkové výše náhrady újmy hrazené Provozovatelem za všechna porušení této Smlouvy nepřekročí částku 50 000 Kč. V případě náhrady škody se nenahrazuje ušlý zisk Obchodníka.

5. ochrana osobních údajů

5.1. Podmínky zpracování osobních údajů

5.1.1. Plnění Provozovatele podle Smlouvy zahrnují zpracování osobních údajů. Obchodník v souladu s čl. 28 odst. 3 GDPR pověřuje Provozovatele zpracováním osobních údajů Zákazníků, které mu Obchodník předá, a to:

5.1.1.1. údajů o zakoupeném Zboží pro účely posouzení, zda je možné jej zpracovávat k účelům dle odst. 5.1.1.2 a 5.1.1.3 těchto OP;

5.1.1.2. e-mailu a informací o zakoupeném Zboží pro účely vytváření a zasílání Dotazníků, shromažďování vyplněných Dotazníků a předávání vyplněných Dotazníků Obchodníkovi;

5.1.1.3. údajů o zakoupeném Zboží pro účely zpracování podle čl. 4.5 těchto OP Ověřeno zákazníky.

5.1.2. Provozovatel je povinen zpracovávat osobní údaje pro Obchodníka v rozsahu nezbytném k zajištění svých plnění podle čl. 2 těchto OP Ověřeno Zákazníky a pouze na základě pokynů Obchodníka, udělených v těchto OP Ověřeno Zákazníky a Smlouvě nebo učiněných e-mailem nebo telefonicky prostřednictvím kontaktů uvedených na https://heureka.group/cz-cs/o-nas/kontakty/.

5.1.3. Omezení dle čl. 5.1.2 těchto OP Ověřeno Zákazníky se vztahuje rovněž na předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci a aplikuje se, pokud Provozovateli toto jiné zpracování neukládají právní předpisy, které se na Provozovatele vztahují; v takovém případě Provozovatel Obchodníka informuje o takovém právním požadavku před zpracováním, ledaže by právní předpisy toto informování zakazovaly z důležitých důvodů veřejného zájmu.

5.1.4. Povinnost Provozovatele dle čl. 5.1.2 těchto OP Ověřeno Zákazníky se nevztahuje na osobní údaje, které Provozovatel nezískal v rámci činnosti zpracovatele dle této Smlouvy. Ustanovením čl. 5.1.2 těchto Ověřeno Zákazníky rovněž není dotčeno oprávnění Provozovatele samostatně zpracovávat osobní údaje Uživatelů Portálu a Zákazníků Obchodníka v pozici správce osobních údajů, a to zejména pro následující účely:

5.1.4.1. shromažďování a poskytování informací o jednotlivých vyplněných Dotaznících těm Zákazníkům Obchodníka, kteří jsou zároveň Uživateli Portálu,5.1.4.2. uveřejňování informací získaných z vyplněných Dotazníků na základě souhlasů Zákazníků Obchodníka a ověřování autenticity získaných informací,
5.1.4.3. anonymizaci informací získaných z vyplněných Dotazníků a následnou analýzu a dalších zpracování získaných dat.

5.1.5. Zpracování osobních údajů Provozovatelem v pozici správce vč. zpracování osobních údajů Obchodníka se řídí Zvláštními podmínkami „Ochrana soukromí na portálu Heureka.cz“.

5.1.6. Do 30 dnů od ukončení Smlouvy Provozovatel vymaže osobní údaje zpracovávané na základě těchto OP Ověřeno Zákazníky, pokud právní předpisy nepožadují uložení daných osobních údajů, nebo jej Obchodník nevyzve k okamžiku ukončení Smlouvy písemně k předání kopie osobních údajů. Povinnost Provozovatele dle tohoto ustanovení se nevztahuje na osobní údaje, které Provozovatel nezískal v rámci činnosti zpracovatele dle těchto OP Ověřeno Zákazníky, a na osobní údaje, které Provozovatel zpracovává samostatně v pozici správce osobních údajů, a to zejména v případech zpracování podle čl. 5.1.4 těchto OP Ověřeno zákazníky nebo i v dalších případech, pokud je Provozovatel nadále oprávněn zpracovávat osobní údaje na základě souhlasu, oprávněného zájmu nebo z jiného oprávněného důvodu. Pro vyloučení pochybností platí, že Provozovatel je oprávněn i po ukončení Smlouvy uchovávat jako správce osobních údajů zejména pseudonymizovaná hodnocení Obchodníka Zákazníkem.

5.2. Bezpečnost zpracování osobních údajů

5.2.1. Provozovatel přijal a udržuje přiměřená technická a organizační opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.

5.2.2. V případě, že se Provozovatel po dobu účinnosti Smlouvy dozví o porušení zabezpečení osobních údajů zpracovávaných Provozovatelem na základě této Smlouvy, je Provozovatel povinen ohlásit Obchodníkovi, že došlo k porušení zabezpečení osobních údajů, bez zbytečného odkladu poté, kdy se o něm dozvěděl. Ohlášení Provozovatel provede oznámením na e-mailovou adresu Obchodníka registrovanou na Portálu. Následně bez zbytečného odkladu od okamžiku, kdy se Provozovatel dozvěděl o případu porušení zabezpečení osobních údajů, je Provozovatel povinen Obchodníkovi stejným způsobem ohlásit popis povahy daného případu porušení zabezpečení osobních údajů včetně, pokud je to možné, kategorií a přibližného počtu dotčených subjektů údajů, kategorií, přibližného množství dotčených záznamů osobních údajů a popis pravděpodobných důsledků porušení zabezpečení osobních údajů.

5.3. Zapojení třetích osob do zpracování osobních údajů

5.3.1. Provozovatel se zavazuje, že do zpracování osobních údajů získaných v rámci programu Ověřeno zákazníky nezapojí další zpracovatele osobních údajů.

5.4. Součinnost při zpracování osobních údajů

5.4.1. Za vyřizování žádostí o uplatnění práv subjektů údajů ve vztahu k osobním údajům, které na základě této Smlouvy zpracovává Provozovatel, zodpovídá v plném rozsahu Obchodník. Pokud bude žádost subjektu údajů týkající ke zpracování osobních údajů podle těchto OP Ověřeno zákazníky uplatněna u Provozovatele, vyřídí tuto žádost Provozovatel; to neplatí, pokud bude k vyřízení žádosti potřebná součinnost Obchodníka nebo by vyřízení žádosti vyžadovalo nepřiměřené úsilí Provozovatele.

5.4.2. Provozovatel umožní Obchodníkovi provést audit technických a organizačních opatření, zavedených Provozovatelem k ochraně osobních údajů po oznámení zaslaném do datové schránky Provozovatele s předstihem nejméně 30 pracovních dnů. Obchodník je oprávněn požadovat provedení auditu pouze v pracovních dnech od 9:00 hod. do 17:00 hod. Nebude-li termín auditu navrhovaný Obchodníkem pro Provozovatele vhodný, je Provozovatel oprávněn navržený termín odmítnout a navrhnout nový termín. Veškeré audity umožní Provozovatel Obchodníkovi v souladu s čl. 5.4.3 těchto OP Ověřeno zákazníky. Náklady na provedení auditu nese Obchodník.

5.4.3. Smluvní strany se zavazují poskytnout si vzájemně veškerou další potřebnou součinnost a podklady pro plnění svých povinností, souvisejících se zpracováním osobních údajů dle těchto OP Ověřeno zákazníky, zejména při plnění povinností vyplývajících pro Obchodníka ze zabezpečení zpracování osobních údajů, při provádění auditů, při posouzení vlivu na ochranu osobních údajů, při předchozí konzultaci s dozorovým úřadem a při plnění žádostí o uplatnění práv subjektů údajů. Součinnost Provozovatele, s výjimkou přiměřené součinnosti při vyřizování žádostí o výkon práv subjektů údajů dle odst. 5.4.1, je zpoplatněna hodinovou sazbou ve výši 2900 Kč/hodina bez DPH. Fakturace a hrazení poplatků za poskytování součinnosti se řídí čl. 6.5 Obchodních podmínek.

6. závěrečná ustanovení

6.1. Práva a povinnosti, těmito OP Ověřeno zákazníky neupravené se řídí Podmínkami a Zvláštními podmínkami v rozsahu, v jakém nejsou s těmito OP Ověřeno zákazníky v rozporu, a dále obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti.

6.2. Od okamžiku ukončení Smlouvy není Provozovatel povinen generovat Dotazníky k jejich odeslání Zákazníkům, a informovat Obchodníky o výsledcích Dotazníků.

6.3. Pravidla provádění jednostranných změn těchto OP Ověřeno zákazníky ze strany Provozovatele stanoví čl. 9.1. Podmínek.

6.4. Tyto OP Ověřeno zákazníky nabývají účinnosti dne 20. 4. 2023.